Job 14 van 39


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

Wil jij de link zijn tussen onze klant en hun klanten? Leef jij ervoor om issues uit te zoeken en zo de klant tevreden te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw dag ziet er elke keer anders uit. Jouw prioriteit? Een goede relatie behouden met jouw klant.. Je bent verantwoordelijk voor hun nieuwste klant en communiceert met hen via mail. Je staat ook in voor de coördinatie en administratie van het orderproces.

Daarnaast informeer je de klant regelmatig over de status van zijn order of lopende acties. Indien er iets misloopt zorg je ervoor dat alles terug op wieltjes loopt en hou je de klant nauw aangesloten. Communicatie is key; Je communiceert met verschillende partijen zoals supervisors, je team en de klant.

Bedrijfsprofiel:

Samen vormt onze klant de toekomst van logistiek. Ze hebben een rijke geschiedenis in de logistieke sector. Met meer dan 125 jaar ervaring kan ze zich een echte expert noemen. Goederen beheren, opslaan en transporteren vormen het hart van de business.

Talent, passie en expertise staan centraal. Iedereen gaat ervoor. Aan energie dus geen gebrek. Iets voor jou? Contacteer ons!

Jouw profiel

- je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in logistiek of gelijkgestelde ervaring

- je hebt minstens 1 jaar ervaring in een customer service omgeving of als logistiek bediende

- je hebt een basiskennis van logistieke processen, zoals inbound, outbound, stock,...

- je kan goed met Excel overweg

- je bent een vlotte communicator

- je spreekt vlot Nederlands en Engels

- in een steeds veranderende omgeving kan jij prioriteiten stellen

- je kan werken in afwisselende ploegen: (7u-15u, 9u-17u, 11u-19u, 14u-22u)

Heb je alle vakjes kunnen afvinken? Lees dan wat wij jou te bieden hebben!

- een loon vanaf €2915,4 per maand, kan aangepast worden naargelang ervaring - €8 maaltijdcheques per gewerkte dag - vaste indienstname - een team met leuke collega's - tal van mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen - hospitalisatieverzekering DKV - na 65 dagen werken extra voordelen zoals personeelsfeest, Sinterklaas,.. - tal van kortingen op uitjes, tickets, webshops,...

  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Key accounts opvolgen
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)

Aanbod

- een loon vanaf €2915,4 per maand, kan aangepast worden naargelang ervaring

- €8 maaltijdcheques per gewerkte dag

- vaste indienstname

- een team met leuke collega's

- tal van mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen

- hospitalisatieverzekering DKV

- na 65 dagen werken extra voordelen zoals personeelsfeest, Sinterklaas,..

- tal van kortingen op uitjes, tickets, webshops,...

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht